PERJALANAN HIDUP YANG MASIH PANJANG

"..meniti hari yang masih belum pasti...."
"..semua suka..duka..pahit..manis..kehidupan mesti dilalui dengan penuh ketabahan.."


sakit kerongkong vs karaoke

salam..selamat sejahtera semua blogger...dah hampir seminggu aku demam,batuk,sakit kerongkong..perit sangat..even nak cakap pun dah xleh..suara makin tengelam..kekadang kuar jugak suara rock mcam ELLA.ha3...aku pun tak tahu la napa..bila aku jejak je kaki kat shah alam ni mula la aku nak demam..sakit itu la sakit ini la..sabor je la..dugaan tol..maybe aku terlalu rindukan amore kot..sampai demam-demam..ha3...
semalam member2 opiz aku ajak kuar..aku kuar je la..(lagipun aku ni jarang-jarang kuar sikit..balik kje lepak je umah..)..dyeowg nie g mana sangat..setakat kuar makan2 and lepak je..tapi semalam aku memang tak taw plan dyeowg..aku ingat dyeowg nak men bowling tapi dyeowg nk g karaoke.agpun tempat tu sebelah2 ja..tu yg pikir men bowling..nasib bek aku tak bawak bola bowling aku..

nak di jadi kan cerita..aku ni dah lama tak karaoke..memang belasah cukup2 la semalam..sampai
serak-serak suara aku nie..dah la tengah serak bertambah serak la..balik malam tu baru rasa perit nya..pehh..xleh tido aku..dengan batuk tak henti-henti..memang sakit sangat la kerongkong aku nie..aku dah tension sangat..mata ngantok gila2 tapi nak tido takleh..so aku makan la ubat ubat sampai terlebih dos..memang lena gila patu..tak ingat apa dah..sedar-sedar bunyi jam loceng kui7.30..tu pun nasib baek la terjaga gak..huhuuhuhu...







P/S : time sakit tekak jangan la duk gatai g karaoke..camni la jadinya kalau degil..kerongkong dah luka2 dah..nak cakap pun dah xde suara..nak telan mesti terasa peritnya..



No comments:

Post a Comment