PERJALANAN HIDUP YANG MASIH PANJANG

"..meniti hari yang masih belum pasti...."
"..semua suka..duka..pahit..manis..kehidupan mesti dilalui dengan penuh ketabahan.."


pertemuan yang tiada penghujungnya..



“..pertemuan dan perpisahan adalah lumrah dalam kehidupan kita..setiap pertemuan pasti ada perpisahan..setiap yang terpisah pasti akan ketemu jua suatu hari nanti..”
Malam suram tanpa bintang namun masih disinari dengan cahaya sang rembulan biarpun ia tidak disinari sepenuhnya tapi masih bertemankan sang rembulan..tapi tidak bagi ku..dimalam yang suram ini aku sendirinya..tidak berteman tidak di sinari dengan kekasih hati..begitulah hari hari yang ku lalui seorang diri..sampai bila harus begini???biarpun kekadang aku disinari dan di temani oleh kekasih hati namun itu hanya sekadar waktu..hanya boleh dikira dengan jari jemari waktu aku bersamanya..ketika itulah aku gunakan segala ruang waktu yang ada untuk bersinar bersamanya..setiap saat yang berlalu harus aku manfaatkan sebaik mungkin..aku tak mahu ianya berlalu tanpa sebarang kenangan yang terindah dalam hidup ini…
Hujung minggu yang sangat mengembirakan aku..seperti tidak percaya si Dia dating jumpa aku kat sini..oh Tuhan,terima kasih atas anugerah yang Kau berikan kepada ku tak kan ku persiakan kasih saying yang dicurahkan kepada ku..“kasihku padamu seumpama pantai yang setia menanti..walaupun ombak dan badai mendatang aku tetap berdiri teguh disini..” percayalah aku hanya ada dirimu sahaja..kekuatan ku hanya padamu..
2hari dear disini terasa 2jam sahaja..kenapa masa terlalu mencemburui saat kita bersama???belum puas yunk bermanja,dear dah kena balik penang..
cinta..kasih terlalu sedih di saat cinta ingin pulang..tak mampu kasih menahan airmata ini..akhirnya gugur jua..tp apakan daya kasih untuk menghalang cinta kerna cinta masih ada lagi seseorang disana..kasih faham tapi waktu kita bersama terlalu singkat cinta..kasih nak cinta ada bersama kasih selalu..kasih harap suatu hari nanti cinta akan datang lagi kesini untuk bertemu kasih..kasih teramat merindui cinta..cinta sampai bila kita harus begini?????

No comments:

Post a Comment