PERJALANAN HIDUP YANG MASIH PANJANG

"..meniti hari yang masih belum pasti...."
"..semua suka..duka..pahit..manis..kehidupan mesti dilalui dengan penuh ketabahan.."


aku mahu kamu...

mood sedih..mata bengkak..takdak semangat..

Tanpa cintamu aku resah
Tanpa kasihmu aku hampa
Tanpa dirimu aku mati..
Kini benar-benarku rasakan
Dalam benuk hatiku tanpamu
Aku tak mengerti

"....diri nie dalam belengu kesedihan..menyesal..bukan tak dapat nak arrange masa dengan sempurna tapi aku tersepit antara anak buah,family dan dia..akhirnya aku juga di persalahkan..oo..kalau ku tahu ini yang akan berlaku awal-awal lagi aku tak balik kampung..menyesal sangat..
"....seminggu aku cuba memujuk dia..aku tahu memang salah aku sebab tak dapat nak utamakan dia..tapi aku tersepit..setiap msg yang aku hantar satu pun tak berbalas..benci sangat ka dia pada aku..??marah benarkah dia..??maafkan lah kesalahan dan kesilapan aku..aku faham perasan mu..dah berbulan2 kita tak jumpa..aku pun excited gak nak jumpa tapi masa tak megizinkan...

29/07/2011..04.15pm..tut..tut..msg masuk..

"...alangkah terkejutnya aku bila aku baca msg darinya..tanpa berkata apa airmata nie terus mengalir..begitu laju..kelam seluruh mata aku..tak sanggup untuk aku hadapi semua nie..kenapa dia sanggup nak putuskan hubungan nie hanya kerna aku tak dapat nak jumpa dia tempoh hari...kau tahu tak bertapa aku menyayangi dan mencintai kamu..aku sanggup lalui segalanya bersama kamu..aku cuba memahami keadaan kamu..aku tak sanggup nak berpisah dengan kamu..hidup aku kosong,jiwa aku kosong..jika kau tiada disisi aku..jika kau pergi dari aku..AKU TAK SANGGUP..tolong jangan hancurkan harapan aku selama nie..

"...aku tahu..bagi kau tak ada kesan pun jika kau pergi dariku..sebab kau masih ada dia..tapi aku hanya ada kamu..segalanya aku curah dan kongsi bersama kamu..aku tak sanggup la...semalaman airmata nie mengalir tak henti-henti..sedih,pilu,sebak,kecewa,sakit,perit..segalanya ada..sehingga aku sanggup untuk melakukan pekara diluar dugaan..perit hati nie..

"...pada mu kekasih hatiku..mengerti lah kamu perasaan aku disaat nie..aku tak sanggup hidup tanpa mu..aku tahu diriku banyak kekurangan..tapi cinta ku pada terlalu suci..aku menyayangimu lebih dari segalanya..

wahai kekasihku,mama dah tahu tentang kita..segalanya..aku terpaksa cerita sebab mama tahu tentang last night u at my home..cuma aku tak cerita dekat kau sebab taknak kau rasa malu..taknak yang tu kali terakhir kau datang rumah..sikit pun mama tak marah..cuma mama cakap kalau betul-betul nak biar la cepat..sebab tu aku usaha jugak nak cepatkan segala rancangan kita.. 

"...kekasihku..aku tak nak kehilangan kamu..aku sayang kamu sangat-sangat...maafkan lah kesalahan aku tempoh hari..aku janji semua nya tak kan berulang lagi..aku akan utama kan dirimu..biarlah tu kali terakhir..aku berharap agar kau kembali semula kepada aku..batalkan niat kau untuk putuskan hubungan nie..tolonglah sayang...

She's gone,
Out of my life.
I was wrong,
I'm to blame,
I was so untrue.
I can't live without her love.

In my life
There's just an empty space.
All my dreams are lost,
I'm wasting away.
Forgive me, girl.

Lady, won't you save me?
My heart belongs to you.
Lady, can you forgive me?
For all I've done to you.
Lady, oh, lady.

She's gone,
Out of my life.
Oh, she's gone.
I find it so hard to go on.
I really miss that girl, my love.

Come back into my arms.
I'm so alone,
I'm begging you,
I'm down on my knees.
Forgive me, girl.

Lady, oh, lady.
My heart belongs to you.
Lady, can you forgive me?
For all I've done to you.

No comments:

Post a Comment