PERJALANAN HIDUP YANG MASIH PANJANG

"..meniti hari yang masih belum pasti...."
"..semua suka..duka..pahit..manis..kehidupan mesti dilalui dengan penuh ketabahan.."


11-11-11


terlewat update pasal entry kali nie..bukan pe semalam buzy sesangat...tapi bila2 pun leh update ka..ha3...back to the title..wow...nice date in the nice day..tahun nie 11 November 2011 jatuh pada hari jumaat..hari segala penghulu hari...Alhamdullilah semoga ada sinar kebahagian yang menanti kita..walaupun perit, itu adalah ujian kecil..walaupun sakit..itu adalah dugaan yang membimbing kita menjadi insan yang lebih matang dari orang lain...

11/11/11....tarikh yang dinanti-nantikan oleh semua orang..bukan apa semua orang nak abadikan kenangan yang terindah pada tarikh nie..ramailah yang wat majlis kenduri kendara (kahwin..tunang...)..da yang declare jadi pasangan kekasih..macam lagi la..kira bertuah la bagi sapa2 yang abadikan segala kenangan terindah pada tarikh nie kan...anyway..tahniah kepada semua yang mengabadikan tarikh 11/11/11 sebagai tarikh yang bersejarah dalam hidup mereka...

bagi aku...tarikh nie aku kejar jugak..biasa la..plan kena pasang awai2 kan...klu bukan 11/11/11 aku plan tarikh 20/11/2011...tahun lepas aku impikan tarikh 11/11/11 adalah hari bahagia aku..tapi keadaan masih tak mengizinkan..halangan masih banyak..biasa lah..percintaan aku nie lain dari yang lain..so kesabaran tu amat penting...mugkin tahun depan segala impian aku terlaksana boleh aku abadikan pada tarikh 12/12/12...doa je la segalanya masih terus bersama..penantian harus ada kesabaran...Ya Allah berikanlah kekuatan dalam hati kami...permudahkan lah segala urusan kami..


No comments:

Post a Comment