PERJALANAN HIDUP YANG MASIH PANJANG

"..meniti hari yang masih belum pasti...."
"..semua suka..duka..pahit..manis..kehidupan mesti dilalui dengan penuh ketabahan.."


bertuah si dia (1-11-11)

maybe aku dah terlambat untuk tulis pasal tarikh 1-11-11 nie..tapi aku tak kisah janji aku leh post jugak..

1/11/1977 kuang..kuang..kuang..hehehe..suara seorang bayi lelaki baru dilahirkan...anak bongsu dalam keluarga..kegembiraan di kongsi bersama...sungguh comey baby nie..(teka2 je..aku pun belum dihasilkan lagi..)

berbalik pada tahun 2011..1/11/11 merupakan tarikh penting dalam hidup sidia..pape hal aku nyanyi la sikit untuk dia...
1..2...3... ♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪HappyBirthdayto You♪♫•*¨*•.¸¸ ¸¸.•*¨*•♫♪ HappyBirthday toYou♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪ Happy Birthday Abang♪♫•*¨*•.¸¸ HappyBirthday¸¸.•*¨*•♫♪... HappyBirthday to Youuuu….!♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪.•*¨*•♫♪♪♫ •*¨*•.¸¸......♥♥(-̮̮̃•̃)

may Allah swt bless u..may u success in wut eva u do..n may u achieve wut... u aim..Insya'Allah... (●̮̮̃•̃)

sungguh cantik tarikhnya kan..bertuah si dia tahun nie tarikh birthday dia semuanya satu..satu..satu...jelaous jugak la aku sebab aku punya tarikh tak kan sama macam tu..huhuhu...tapi sekejap je kan dah masuk bulan NOVEMBER..tinggal lagi sebulan dan berakhirlah tahun 2011 dan menjelma la pulak tahun 2012...hubungan kami pun dah nak masuk tahun ke-3..harap-harap tahun ke-3 nie tahun yang penuh dengan kegembiraan dan kebahagiaan..lama sudah aku menanti semua nie menjadi kenyataan...

seperti tahun lepas aku masih belum da peluang untuk celebrate bday dia bersama..insyaAllah tahun ni aku akan celebrate jugak..cuma lambat la cikit..maklum je la..duk jauh camni..kalau duk dekat kui12 aku dah ajak dia kuar celebrate dah..maaf ea syunk..tahun depan INSYAALAH yunk leh buat apa yang yunk plan...

No comments:

Post a Comment