PERJALANAN HIDUP YANG MASIH PANJANG

"..meniti hari yang masih belum pasti...."
"..semua suka..duka..pahit..manis..kehidupan mesti dilalui dengan penuh ketabahan.."


engkau yang satu...

salam...selamat petang to all blogerz...petang yang amat membosankan..entah la..aku pn tak taw sebab pe..yang pasti memang aku bosan tahap dewa..duk je mengadap pc ni..kekadang aku saja je wat wat busy..nak cover line sebenarnya..kan staff lain jelous lak tengok aku makan gaji buta..ha3..
nak di jadikan cerita..aku duk mengelamun sesorang dah takdak keje kan..tetiba aku dengar sebuah lagu nie..macam best lak..so aku mula la hayati setiap bait-bait lirik tu..

Saatku rindu padamu
Seru ku seru namamu bertalu
Rimbunan rindu yang bertemu
Menjadi lembaran cintaku
Ku serah kepadamu

Bila ku sebut namamu
Damai di ruang hatiku ini
Ku seru namamu bertalu
Menjadi lembaran kasihku
Ku serah kepadamu

Engkaulah yang satu
(Engkaulah dewiku)
Mustika kalbuku
Kasih dan rinduku oh
Hanyalah padamu
Engkaulah kasihku
Tiada duanya
Biar jadi hamparan
Kasihku padamu
Tanpamu siapalah aku

memang betol la..bila aku rindu dekat dia aku mesti sebut nama dia..mula2 aku sebut full name dia pastu panggilan manja dia dengan aku..pastu aku luahkan rasa hati aku nie..padahal dia bukan dengar pun tapi aku harap ianya sampai dengan bantuan angin..hehehehe..biasalah cinta jarak jauh kan..aku simpan rindu aku tu ketat-ketat..tak terurai nya..agar nanti bila aku bersua dengan dia aku boleh lepas semuanya..saat itu lah saat yang amat bermakna..sebab segala yang ku pendam aku serahkan segalanya pada dia..terubat la rindu aku pada dia..hehehehhe..(malu-malu kucing lak..cehh)
dia lah segalanya bagi aku..dia lah yang bertakhta di sudut hati aku nie..dah tertutup pintu ini untuk insan lain kerna aku terlalu menyayangi dia walaupun ku tahu segalanya terlalu sukar untuk dilalui..kesabaran amat penting di waktu ini..ea..aku harus menanti saat yang indah hadir dalam hidup ini tapi bilakah???sukar untuk menjawab soklan itu..ku serah segalanya pada takdir..by the way i hope our relationship can be true and i want to be your wife and mummy for our child..i very very hope..oh dear..





No comments:

Post a Comment