PERJALANAN HIDUP YANG MASIH PANJANG

"..meniti hari yang masih belum pasti...."
"..semua suka..duka..pahit..manis..kehidupan mesti dilalui dengan penuh ketabahan.."


salam perkenalan buatmu..


"...hari nie (01/02/2012) sejarah kembali berulang..tarikh yang amat bermakna dalam hidup aku..dimana aku mula mengenali nya..diam tak diam dah masuk 3 tahun aku bersama dia..sekejap je masa berlalu...namun aku masih tertanya-tanya dimana penghujung segala tititk noktah perhubungan ini...semakin hari semakin aku rasa terlalu banyak halangan yang perlu aku tempuh..yang paling takut jika aku kehilangannya..tak sanggup untuk aku terima kenyataan itu..kerna dia lah segalanya dalam hidup aku..
"....tahun pertama adalah tahun kegembiraan buat kami..sekali lagi aku rasa disayangi oleh seorang lelaki yang amat aku sayangi dan aku kasihi..walaupun ku tahu ianya salah tapi demi cinta dan kasih sayang aku sanggup menerima dirinya..bukan niatku untuk merampas dia cuma aku ingin berkongsi kasih sayang..walupun rintangan dan halangan menjelma kami tetap tempohi dengan sabar..
"...tahun kedua adalah tahun yang banyak menduga diri aku serta perasaan aku..ea..aku penah lost contact dengan nya untuk seketika waktu..namun ku tetap menanti kerna ku tahu cinta kami tetap utuh dan masih ada cinta dihatinya untuk aku..penantian dan kesetian ku padanya masih berpihak pada kami..ia hadir kembali dalam hidup aku..kami mula mengatur perjalanan perhubungan ini agar tidak terputus seperti layang2 yang terputus tali..hidupku kembali ceria dan hatiku berbunga-bunga kerna masih ada cintanya untuk ku..
"...hari demi hari..perhubungan kami semakin hampir dengan titik noktahnya..namun sekali lagi aku terpaksa berkongsi kasih sayang nya dengan orang baru..ketika inilah aku mula takut kehilangannya dan aku takut kasih sayangnya pada aku makin pudar..aku mula terpikir-pikir dimana aku padanya..adakah segala perancangan aku dengan nya akan berakhir dengan kebahagian????
"...namun aku tetap berterima kasih kepadanya..kerna aku tetap dihatinya walaupun sudah ada orang baru...hanya satu yang aku pinta darimu..aku ingin menjadi suri hidupmu sehingga ke akhir hayatmu..dan aku ingin hidup bahagia bersamamu walaupun ku tahu terlalu banyak halangan dan dugaan yang perlu aku tempuhi kelak...
"...akhir kata..aku ingin kau tahu yang aku terlalu meyayangi dan mencintaimu...hanya kau yang bertakhta dia hatiku buat selamanya..tanpa mu aku resah..tanpa mu ku sepi..tanpa mu ku rindu..."
salam sayang dari kekasih mu di kejauhan....azianis...

No comments:

Post a Comment