PERJALANAN HIDUP YANG MASIH PANJANG

"..meniti hari yang masih belum pasti...."
"..semua suka..duka..pahit..manis..kehidupan mesti dilalui dengan penuh ketabahan.."


Happy Birthday to Me!!!!


Happy Birthday to Me…Sweet 26years old
Happy Birthday to me…
Happy Birthday to me..
Happy birthday to anis..
Happy Birthday to me..
Allah selamatkan saya..
Allah selamatkan saya..
Allah selamatkan Anis..
Allah selamatkan saya….
Hari ni 31 Mei 2012, jatuh pada hari Khamis genap lah 26 tahun aku kat dunia nie..sedar x sedar dah makin meningkat umur nie..rasa macam baru je semalam aku habis belajar di sekolah menengah..sungguh pantas masa berlalu meninggalkan segala kenangan zaman kanak-kanak,zaman persekolahan,zaman university dan sekarang aku berada di alam pekerjaan yang penuh dengan cubaan…
Tapi ada satu pekara yang sering menganggu pikiran aku..lagi 4tahun aku dah masuk 3series.. cepat masa berlalu sampai aku tak sedar umur makin meningkat…aku masih lagi keseorangan..tiada peneman hidup disisi..bila kah semua tu akan aku lalui???kekadang aku jelous tengok member2 yang dah kawen..semua leh kongsi bersama..erggghhhh..sudah cukup cukup sudah..cukup sampai disini saja.. mungkin ini jalan hidup ku..sabar la menanti semua tu akan tiba jua..huhuhu..sedih bila mengenangkan hidup nie..
Back to story..nak di jadikan cerita 2,3ari sebelum tiba my birthday kesihatan aku tak menentu..mula nak demam,sakit kepala,kerongkong perit sangat..suara pun dah mula beransur-ansur tukar jadi suara rock..klu jadi protégé ella ni sah2 leh menang..ha3..birthday tahun nie takde la meriah mana pun..aku pun tak celebrate..sbb takde owg nak celebrate..huhuhuhu..
By the way,masuk je kui12 adik aku dah wish..ingat gak dekat akak kesayangan dia nie..tapi yang paling mengharukan my hubby nyanyi lagu Happy Birthday..menitis jugak airmata aku ni..sebab tahun2 sebelum ni takde pun dia buat camtu..thankz Hubby..maafkan kasih sebab tak dapat jumpa cinta..keadaan memaksa untuk kasih berehat di rumah..kalau ikutkan hati mahu aja kasih turun jumpa Cinta..bukan nya selalu dapat betol2 ngam dengan tarikh birthday kasih..sepanjang malam aku manfaatkan free call dengan borak dengan Cinta..rindu sangat dekat cinta..bila kita leh jumpa ea..???
Tapi aku lagi terharu sebab my mom still ingat birthday aku..huhuhuhu..tak ku sangka..thankz my mom..luv u so much mom..


No comments:

Post a Comment