PERJALANAN HIDUP YANG MASIH PANJANG

"..meniti hari yang masih belum pasti...."
"..semua suka..duka..pahit..manis..kehidupan mesti dilalui dengan penuh ketabahan.."


Nothing i can say when thinking about mariage!!!


Ohohoyyyyy !!!!bila mata bertentang mata !!!
Senyumlah senyumlah ahai cek mek molek~

Musim orang kawin sekarang ni choii. Maybe bukan musim hampa.Tapi musim kawan2 and sepupu aq. ada yang sibuk nak kawinlah.Ada yang sibuk bertunang la.Ada yang sekali guss tunang + kawin. Ada yang dah dapat anak pun..comey2 je anak2 depa nie..Standard lah kan kalau dah 24 already. Kau pun patut kawin hoi!!! Memang dah patut pun..aku bukan lagi dah 24 tapi dah nak masuk 3series dah pun..huhuhuhuhu..sabau je la..
Serius weyyy sumpah…aku teringin sangat nak merasai alam perkahwinan nie..nak rasa ada anak sendiri,nak tengok cam mana lah rupa anak aku dengan dia..everyday aku pray to GOD semoga aku cepat mendirikan masjid..SEDIA KAH AKU????

HAH!!!!ni lagi satu soklan..BERSEDIA KA BELUM??? Bagi aku kalau dah sampai seru tu kahwin je la..by the way, apa-apa pun kena sediakan payung sebelum hujan..kalau tak sedia masakan aku teringin nak kahwin kan kan..Kalau nak diikutkan emosi,ekonomi,tenaga,fizikal memang belum bersedia..tapi aku try to do it all the best for new life in a new phase..huhuhu

Kalau kata aku takdak perasaan cemburu tengok member2 kahwin tipu la yeeaaa..serius memang serius aku jelous sangat bila tengok member2 aku kahwin..lepas sorang..sorang meninggalkan alam bujang..tinggal aku je yang entah bila kan meninggalkan zaman bujang yang dah terbujang terlanjak nie..umur makin meningkat weiii..kan tak pasai-pasai orang kata andartu SIMPANG MALAIKAT 44 aku tak maw laaaa…

Hah..baru-baru aku online FB aku..saja dah lama kan tak online..sekali bukak member2 dah upload gambar2 baby yang comey..zuriat depa la..terus tanda soal timbul kat kepala aku nie..bila la aku nak ada anak sendiri??dalam FB aku pun aku upload gambar anak nakan aku je..jelous weyy tengok member2 upload gambar anak2 depa..HAH!!!!!! I want baby!!!!!!!!! Kalau ada baby kan best..walaupun rasa penat and letih tapi seronok tengok anak membesar depan mata..

Jangan risau, setiap manusia diciptakan berpasang-pasangan.Cepat atau lambat jodoh kita, hanya Allah yang tahu.Berdoa kepada Allah & always remember these 3 things:- 
Allah Answers your prayers in 3 ways:
He says YES and gives it to you
He says NO and gives you better
He says WAIT and gives you the best in His own time :)


No comments:

Post a Comment