PERJALANAN HIDUP YANG MASIH PANJANG

"..meniti hari yang masih belum pasti...."
"..semua suka..duka..pahit..manis..kehidupan mesti dilalui dengan penuh ketabahan.."


"..Tuhan Jagakan Dia.."



Hanya dirimu yang kucinta
Takkan membuataku jatuh cinta lagi
Aku merasa kau yang terbaik untuk diriku
Walau kutahu kau tak sempurna
Takkan membuat aku jauh darimu
Apa adanya kukan tetap setia kepadamu
Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku ’kan tetap milikku
Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku
Walau kutahu kau takkan sempurna
Takkan membuat aku jauh darimu
Apa adanya kukan tetap setia kepadamu
Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku ’kan tetap milikku
Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku
Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku ’kan tetap milikku
Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku
Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku ’kan tetap milikku
Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku

Dalam lirik ni aq suka kat bahgian korus die... ~~~"Tuhan jagakan dia, dia kekasih kukan tetap milikku, aku sungguh mencintai, sungguh menyayangi setulus hatiku'~~~   


No comments:

Post a Comment