PERJALANAN HIDUP YANG MASIH PANJANG

"..meniti hari yang masih belum pasti...."
"..semua suka..duka..pahit..manis..kehidupan mesti dilalui dengan penuh ketabahan.."


Ku ingin Kamu...!!!

tiba2 ja aku teringat kat dia..padahal memang aku x pnah lupa pun kat dia..dia selalu ada kat ruang mata aku nie..tapi rini len macam ja aku teringat kat dia..rasa rindu sangat2..nak wat kerja pun jadi tak tentu hala..macam gila bayang ja aku rasa..dah la hari2 aku duk tengok motor ninja..lagi la ingatan aku kuat dekat dia..awat jadi lagu ni nih...yang herannya..airmata ni cepat ja turun bila teringat kat dia..chemistry kami kuat ka???dia dah ditentukan untuk aku ka??dia ka bakal peneman hidup aku???mcm2 soalan timbul..tp hakikatnya perjalanan kami masih belum selesai..banyak nak kena tempuh..kalau la dpat restu dr belah dia mesti tak jadi lagu nie..payah nya hidup nie..


demi semua yang aku jalani bersamamu
kuingin kau jadi milikku
kuingin kau disampingku

tanpa dirimu ku hanya manusia tanpa cinta
dan hanya dirimu yang bisa
membawa surga dalam hatiku

kuingin engkau menjadi milikku
aku akan mencintaimu
menjagamu selama hidupku
dan aku kan berjanji
hanya kaulah yang kusayangi
ku akan setia disini
menemani…

sentuhanmu
bagaikan tangan sang dewi cinta
yang berhiaskan bunga asmara
dan membuatku tak kuasa

di setiap arung gerak
tersimpan di hati kecilku
bahwa dirimu terindah untukku

selama ku masih bisa bertahan
selama ku masih bisa bernafas
selama Tuhan masih mengizinkan
kuingin selalu menjagamu

selama ku masih bisa bertahan
selama ku masih bisa bernafas
sweet memory with him
5 Bicara Romantis dari KU kepada Mu:

1: Takdir ILAHI  telah menetukan bersama..semoga ikatan yang dibina kekal untuk selamanya dengan restu    dari-NYA.
2: Kau adalah harta yang paling bermakna dalam hidupku..Kehadiranmu membuat diriku menjadi lengkap dan aku berharap agar kasih sayang kita berpanjangan..
3: Kejujuran, keikhlasan, kesabaran adalah kunci ikatan kita berkenalan..
4: Mudah-mudahan perkongsian hidup yang dibina berkekalan hingga ke akhir hayat
5: Janji di ikat, kasih dipadu, kau milikku..semoga cinta ini bersemi.



No comments:

Post a Comment