PERJALANAN HIDUP YANG MASIH PANJANG

"..meniti hari yang masih belum pasti...."
"..semua suka..duka..pahit..manis..kehidupan mesti dilalui dengan penuh ketabahan.."


mengulit kenangan..miz u dear..

dah brapa hari aku x update blog aku nie..asa rindu plak..ea la..blog nie ja la peneman aku sekarang nie..tempat aku meluah segala perasaan aku..

aku rindu padamu wahai kekasih pujaan hatiku..
"...semalam ujan turun lebat sangat..aku lak takleh nak tidoq..aduih..kalau ikut rasa memang lena la tidoq dengan suasana sejuk cam2..tapi nasib badan la...pusing kanan pusing kiri takleh tutup mata gak..tiba2 bayangan DIA datang..oh..bertapa aku merindui DIA rindu serindu rindunya..hanya tuhan saja yang tahu bertapa aku merindui DIA...semakin lama makin kuat bayangan DIA..semua yang pernah aku lalui bersama dia muncul satu persatu diruang mata aku...ea..memang cukup indah..rasa macam baru semalam semua tu terjadi..bila la aku akan merasai saat saat yang indah tu kembali...hati aku mula sayu..sebak di dada dah tak boleh tahan..akhirnya aku menitiskan airmata ini..airmata kerinduan..makin lama makin laju..semakin kuat ingatan aku pada DIA..semakin aku rindu pada DIA..aku mula menatap setiap gambar DIA dan aku..memang best sangat sewaktu perkenalan kami..banyak kenangan terindah..aku tak penah lupa satu pun..terima kasih kerana menciptakan segalanya..tapi sekarang tiada lagi kenangan diantara kita..mungkin segalanya akan musnah..kenapa terlalu cepat semua nie terjadi..aku masih belum puas untuk bersama MU..sama2 mencipta kenangan terindah..aku impikan kita bersatu..bersatu di atas mahligai yang indah tapi semua nya tak kan jadi kenyataan..yang ku rasa kini hanya lah kesedihan..kedukaan..diatas segalanya..aku tak mampu untuk berhadapan dengan semua ini..terlalu lemah diri ni..kerna aku masih memerlukan KAMU..aku tak rela berpisah dengan mu..mengertilah wahai pujaan hatiku..aku terlalu cinta padamu..teramat merinduimu..

No comments:

Post a Comment