PERJALANAN HIDUP YANG MASIH PANJANG

"..meniti hari yang masih belum pasti...."
"..semua suka..duka..pahit..manis..kehidupan mesti dilalui dengan penuh ketabahan.."


kesedihan dihati tak siapa tahu

Aku sedih kenapa ada saja ujian yg harus kuhadapi disaat aku ingin kan kebahagian,,,kenapa aku tidak dapat merasai kebahagian seperti wanita2 lain yg selalu tersenyum…dan tertawa dgn hubungan mereka….aku tidak marah pada tuhan krna ujian yg diberikannya…..krna aku tahu ujian itu adalah jalan untk menuju kebahagian utk kami nantinya….tapi aku merasa kurang yakin dan kurang tabah dengan ujian nya….

Dia adalah orang yg satu – satunya kupilih utk menjadi pendamping ku kelak…karna aku terlalu sayang padanya….meskipun dia tak tahu berapa besar rasa sayangku padanya....

Tuhan aku mohon padamu ,,hanya padamu aku berserah diri dan padamu lah aku mengadu atas kesedihan ku ini, tuhan aku mohon satukan aku dan dia, karna itu adalah keinginan terbesar dalam diriku . aku hanya ingin menjalani sisa hidupku nanti bersamanya dan mengecapi kebahagian itu dengan orang yg kusayang.,,

Aku hanya ingin menyampaikan sesuatu buat orang yg tak akan pernah hilang dan tak akan pernah menggantikan posisinya di dalam hati ini...
"aku sayang padamu buat selamanya, dunia dan akhirat dan aku ingin cinta ini menjadi cinta suci disepanjang perjalanan hidup aku karna bahagia ku hanya ada padamu......."
masihkah ada ruang dihati mu untuk aku bertaktah...untuk diisi oleh kasih sayangku..????????????
masihkah cinta mu padaku tetap utuh seperti dulu?????????
kenangan terakhir (batu feringgi)
masihkah kau merindui aku seperti aku merinduimu???????

No comments:

Post a Comment