PERJALANAN HIDUP YANG MASIH PANJANG

"..meniti hari yang masih belum pasti...."
"..semua suka..duka..pahit..manis..kehidupan mesti dilalui dengan penuh ketabahan.."


kegembiraan dalam kesedihan..

"..ari nie aku hepi la sikit..takde la sedih sangat...tu pun sebab aku dapat msg dari dia...dia ckp dia rindu dkt aku..
fuhh..dia tak tahu bertapa aku merindui dia..lebih dari dia merindui aku..masihkah kuat cinta kami berdua..???
adakah pengharapan aku akan berakhir dengan kebahagian???
"..aku akan tetap bersabar menanti kehadiranmu sebagai pengdamping hidupku nanti.."
"...tima kasih ku ucapkan pada nya kerna masih lagi menyayangiku dan tak sanggup kehilanganku.."
"..akhirnya dia juga tahu perasaan aku pada saat nie..jika dia sedih aku lagi sedih.."
"..aku teramat menyayanginya...."
"..aku ingin hubungan kami seperti dahulu..seperti pertama kali kami berkenalan..."

No comments:

Post a Comment