PERJALANAN HIDUP YANG MASIH PANJANG

"..meniti hari yang masih belum pasti...."
"..semua suka..duka..pahit..manis..kehidupan mesti dilalui dengan penuh ketabahan.."


ku menangis...

ari ni aku saja wat-wat sibuk kan diri dengan kje dkt opiz..bukan apa..hanya nak bagi hilang kesedihan..tapi..aku tak terdaya untuk menahan nya.....ati aku mmg tak kuat untuk menahan kesedihan..semua keja aku buat serba tak kerna..aku taw pikiran aku sekarang hanya pada dia...kenapa semua ni terjadi di saat pengharapan aku terlalu tinggi..
sejak aku terima msj darinya..ati aku memang terlalu sedih..setiap malam airmata aku jatuh bila mengenang semua nie..tergiang-ngiang je berita itu..kenapa semua nie belaku pada diri aku..kenapa aku tidak diberi peluang untuk mengecapi kebahagian..

No comments:

Post a Comment