PERJALANAN HIDUP YANG MASIH PANJANG

"..meniti hari yang masih belum pasti...."
"..semua suka..duka..pahit..manis..kehidupan mesti dilalui dengan penuh ketabahan.."


kaki aku terseliuh lagi..

My favourite game
"........adiuh..2 la perkataan pertama yang aku ucap..mana taknya dah dua kali kaki kanan aku terseliuh time main badminton..kali nie memang teruk sikit la..sbb ciap kena bawak g klinik..berbalut gak la kaki aku ni..dalam duk men slow2 pun leh kena ag..tak tahu la mana silapnya..maybe la pikiran aku nie x tenang sangat..duk pk sal family aku la..suruh aku balik kampung..klu dah da kje sna xpe gak..balik duk saja nk buat apa..oh..papa ku mengerti la keadaan anakmu nie.."
"...bosan tol aku duk umah ari nie..nak bergerak pun tak boleh...mana tak nya..kaki duk sakit ag..dah la partner aku g pukul tangan aku..x reti nak beza dah kot mana bulu tangkis dengan tangan..nasib bek la x kuat..klu x leh bengkak gak 2..ko tggu la next week aku fight ko teruk2 klu ko men sowg2.."

No comments:

Post a Comment