PERJALANAN HIDUP YANG MASIH PANJANG

"..meniti hari yang masih belum pasti...."
"..semua suka..duka..pahit..manis..kehidupan mesti dilalui dengan penuh ketabahan.."


rindu..serindu..rindunya

"......pagi nie aku terpikir sejenak,merenung kembali kejadian semalam...adakah semalam aku dalam alam fantasi atau realiti?
aku terasa seperti bercakap dengan dia..dan ber"sms" dgn nya..bila aku meneliti inbox and call dkt anset mmg ada col dari dia..
uhh..nmpaknya aku dialam realiti bkan fantasi..."
"...sebelum aku melelapkan mata memang tak dinafikan yang aku terfikir kan tentang dia..aku merenung setiap gambar kenangan antara
kami...sungguh mengasyikkan sewaktu kebahagian itu milik kami..setiap saat waktu bersama menjelma di mata..oh indahnya ku rasa...
sehingga aku tidak sedar bilakah aku menutup mata..."
"....mungkin disebabkan itu aku terbawa kedalam alam fantasi dimana aku bercakap dan ber"sms" dengan nya...sungguh aku tak percaya
didalam mimpi itu aku betul-betul ber"sms" dengan dia...bagaimana semua nie terjadi aku pun tak pasti..mungkin disebabkan aku terlalu rindukan dia.."

No comments:

Post a Comment